.

Aker hem den 9 februari men landar inte i Kopenhamn forran den 10 februari kl 7.30.
Aker hem igen pa tisdagen den 17 februari. En vecka hemma. Den kommer vara tung.

Jag tar varje dag som den kommer, ena dagen ar enklare an den andra.
Skolan ar inne i sitt esse nu och fotbollen lika sa. Haller mig i allafall sysselsatt.

Vill tacka alla som skanker sina tankar till mig. De kan jag verkligen behova.
Kommer fortsatta halla igang bloggen nu.
Kanns nastan viktigare nu an nagonsin sa att alla vet vad som hander har.
Nej, nu sitter jag pa bibblan och borde gora mig i ordning for nasta lektion.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känns skönt att höra att du kämpar på. Håll dig sysselsatt, bästa sättet, men ta också tiden du behöver.

Kramar

2009-02-03 @ 03:38:33
Postat av: Jan

Möter dig på Svågertorp.Ring när du är vid tåget.Jag saknar dig,och längtar efter dig.Kram Jan

2009-02-03 @ 11:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback