Wednesday!

Nyduschad och i mysklader sitter jag nu i min sang och slo kollar pa college basket pa ESPN. Alskar basket sasongen! En av mina favorit sporter att titta pa.

Igar hade jag en lang dag. Massa moten etc och sa lirade vi inomhus fotboll i ca 1,5 timme! Riktigt skoj var det att lira inomhus igen! Hade glomt hur kul det var!

Tidigare idag hade jag 3 lektioner och sedan tog jag mig en lang tupplur. Hela 2,5 h. Det ar inte ofta jag kan gora det inte!
Darefter begav jag mig till var styrke lokal och sprang min cardio innan var styrketraning. Har haft en san forbaskat traningsvark denna veckan! Fy tusan vad drygt det har varit. Kunde inte ens sitta ner igar. Sag ut som en gammal mormor under mina forsok att sitta ner.
Efter styrketraningen stack vi och kolla vara killars basketmatch mot Dayton som dem tyvarr forlorade med 65-58. Dar var tryck pa laktarna och det var en jamn match in i det sista!

Nu sa ska jag fortsatta glo lite pa tv innan jag gar o lagger mig!


Manga fans under kvallens match!

Bilder lanade fran muredhawks.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback