Sigma Nu Years och Julfest

Ja nu ar det aterigen sondag och jag har varit dalig pa att uppdatera!
Helgen svepte forbi lika snabbt som den kom och nu ar det bara 6 dagar tills jag ar hemma!!!! Dock ska jag hinna med att tackla 3 final exams och en grupp redovisning av vart research projekt! Far la se hur det gar!

I torsdags var jag ju som sagt pa fraternity fest med tema Nyar. Riktigt kul var det och kvallen inneholl mest dansade!




Du vet att det ar i USA och i college nar du ser de klassiska roda muggarna!

I fredags var det Football killarnas julfest och den festen var aven en hit! Forst hade vi lite forfest i ett av soccer-housen dar alla tjejerna samlades innan! Hade aven secret-santa dar vi alla fick en hemlig julklapp. Jag kammade hem en fotoram! Haha =)



Nu ar det dags for mig att fortsatta plugga, sen ska jag kolla pa A's match. De spelar mot Wright State kl 15.
Hoppas alla har haft en bra helg, nu borjar mitt helevetes pluggandet sa mycket update lovar jag inte! Nasta lordag ar jag hemma igen!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Kul med julfest. Och den röda muggen haha. Och kul att det innehöll en massa dans, sånt gillas :)



Jo min julfest blev också en massa dans. Lite segt i början. Typiskt, eftersom jag är en sån som helst dansar klar i huvudet medan de flesta andra helst kör tvärt om :P Men kul var det, och inte alls sån där "untz untz" musik. Vad brukar det vara för musik på amerikanska fester?



Ha det så bra :)

Postat av: Sanna M

Hejsan, sprang på din blogg av en slump. Intressant att du bloggar om ditt liv i USA på college, häftigt. Jag tror jag kommer kika runt här lite!^^

2009-12-17 @ 17:10:27
URL: http://tabubloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback