Måndag

Nu ar det mandag och forsta gangen pa lange sa ar den inte angestfylld med skola och traning. Nej idag kan jag bara njuta och lasa min bok!

Igar hamtade Vivi upp mig och vi begav oss till hennes pappa i Lund. Plockade aven upp Vivis brodrar pa vagen. Hemma hos vivis pappa kakade vi lite skinka och julmat och sedan spelade vi Monopol. Herregud vad langesen det var jag spelade. Hade noll koll pa vad som hande, men kul var det! + att jag inte hamnade sist. Holl mig kvar sa langt det gick och blev iallafall inte sist som *host*vivi*host* =)

Nu sitter jag och vantar pa att Jessi och lilla Alvin ska komma. Ikvall blir det goood mat! Langtar! Innan dess kan jag nog inte halla mig ifran chipsen och dippan!

Ett trakigt inlagg men det kommer nog bli mycket sadana framover, iaf tills jag kommet tillbaks till skolan.
Bokade nyss resa tillbaks, den 9 januari bar det av!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Johan

Gud jul och hoppas du får en jätte bra julafton :)kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback