Its the most wonderful time of the year!

Sondagkvall och jag har spenderat mer an halva dagen med att titta pa Harry Potter filmer (maraton pa TV). Forsta delen av dagen hade jag i uppdrag att fa tillbaka min rost fran gardagens jul sjungande och skrik haha! Hade ingen rost pa fler timmar, men har sakta men sakert kommit tillbaks. Fortfarande inte 100% dock.
Pa eftermiddagen stack jag hem till Rachelle och slog in julklappar hela dagen. Julklapparna vi kopte till familjen som vi sponsrar! Jag passade aven pa att ta pa mig nagra andra snygga julstrumpor idag!


Gardagens julfest var riktigt rolig! Alla kladde upp sig i sina basta outfits och stamningen var bra hela tiden! Alskar college fester. Ar festen en temafest sa blir den alltid bra. Alla gar liksom "all in" och desstu "fulare" du klar upp dig desstu battre. Hemma hade INGEN gatt ut kladd sa dar, eller bara tyckt det var dumt och fanigt! Nej, har i USA sa klar alla upp/ut sig och ingen bryr sig! Jag gillar det! Avrundade min kvall med en sandwich fran Jimmy Johns! Gud vad jag har blivit amerikaniserad... sandwiches, sandwiches, sanwhiches!
Tankte lagga in lite bilder fran igar. Hoppas ni gillar min outfit????



Sadar ja! Nu ska jag aterga till Harry Potter tittandet! Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback