Hemma i La Suede

Ja nu ar jag hemma. Anvader datorn hemma, som har Å,Ä och Ö, men eftersom jag ar sa van vid min amerikanska laptop sa kan jag inte skriva snabbt med ett svenskt tagentbord med de tre sista bokstaverna sa det far bli sahar! Orka? (ok kanske nagra enstaka ord)

Flygresan gick bra, 2 timmars forsening i Atlanta men i ovrigt sa gick det ganska snabbt och bra. Jan och Nisse (min hund) hamtade upp mig pa Svagertorp. Fick en chock over hur kallt det var hemma. Och massa SNÖ!!! Nar vi kom hem kakade jag tva knacke-mackor och sedan begav vi oss i stan for jul mys och lite mat. Åt pa Casa Mia, mmm deras lasagne ar varldsklass, battre an den ackliga jag fick pa planet ha! Hann aven med att overraska Palm inne pa Marty! Ohoj va nice det var att se honom, och att se hans chockade blick! Jag gillar! Jan ville att jag skulle fraga om han jobba via text efter forsta rundan da vi inte sag honom. Jag slog en sista blick over axeln, och jojomen dar gick han, tjusig i sin fluga och allt! Passa aven pa att halsa pa gravida Magda som aven hon jobbade pa Hansa.
Efter massa strosande i stan stack vi och skaffade var julgran, innan det, ett snabb stopp pa Espresso House. Nedan ser ni bildbevis pa detta. Jag maste saga att jag ser relativt bra ut for att inte ha sovit pa ex miljoner timmar (ok lite overdrivet men ni forstar vad jag forsoker saga har!)



Nu ska jag bara satta mig och glo pa massa tv tills kroppen lagger av och jag kan sova ut!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Väkommen hem!

2009-12-21 @ 16:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback