Hej i stugan!

Nu ar jag mitt uppe i packning, tvatt och plugg! Imorn bar det av till Sverige igen!
Folk som kanner mig vet ju att jag ar en tidsoptimist! Jag har ju alltid gott om tid att hinna med saker, tills jag upptacker att jag har nan enstaka timme kvar och x antal grejor ar fortfarande kvar att deala med! DOCK, far jag alltid det gjort! Jobbar battre under stress vet ni!

Har mitt sista final imorgon bitti och darefter far jag skjuts till flygplatsen av min kare van Tim.

De sista dagarna har varit mycket plugg och lite sovande. Dock har jag annu hunnit med att traffa A mycket. Skont att alltid ar bra mellan oss nu nar jag aker. Han kan gott langta efter mig i 3 veckor tycker jag!

Nu maste jag fortsatta med alla tusen grejor jag behover gora!
Nasta update blir nog i Sverige! Puss och Kram



Har satt jag och Muhammed Ali igar och drack rodvin i vantan pa att A skulle komma over! Mysigt varre!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej! :)

Jag satt och skrev en lång och härlig kommentar till dig (eller det beror ju på om man gillar långa kommentarer :P) för några dagar sedan. Du kan ju gissa vad som hände a) Internet la av b) Hela datan la av eller c) jag glömde trycka på skicka... (det var b btw, oerhört frustrerande) :P



Jag ska skicka in min ansökan på måndag (rekomenderad post. Känns som att det behövs mitt i julrushen)



Vilket coolt sätt att åka till USA på, gick in och kollade lite på hemsidorna :) Scandinavian sport service var tyvärr under uppbyggnad på det mesta jag ville läsa om :P Men jag kollar igen lite senare :) Förresten, gick in på Women Soccer och det var en jättestor bild på dig där :) Eller visst är det du? Häftigt :) Men du fick välja och vraka fritt vilket college du ville gå till eller var det ett visst antal som du blev erbjuden?



Vad roligt att du vill bli något åt personlig tränare hållet. Jo övervikt är ett ganska jobbigt problem. Speciellt när det finns så många som ofrivilligt svälter. Känns som att något blev lite fel där. Behöver vi verkligen 50 olika sorters chockladkakor att välja mellan?? Skulle du vilja jobba sen i USA eller i Sveirge (eller någon annanstanns)?



Jag ska i USA "bara" ta study abroad ett år av lite olika anledningar (ganska skönt men samtidigt synd) och då ska jag läsa kurser. Vill väldigt gärna läsa sociology eftersom jag sen på svenskt universitet väldigt gärna vill bli socionom :)



Kul att du kommer hem. Hur är det att komma hem och sen komma tillbaka igen? Blir det enklare eller svårare rent hemlängtanmässigt?



Ha det så bra

kram

/Emilie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback