Sista veckan innan skolan borjar!

Hej igen allihop!

Matchen i fredags vann vi med 3-2. Inget mal men en assist blev det! Dessa poangen raknas dock inte eftersom de endast ar traningsmatcher.
Pa fredag borjar sasongen pa riktigt och jag ser fram emot det! Vi moter Louisville borta och de ar ett av de basta lagen i college fotboll sa de ar alltid roliga att mota!

Har antligen fatt ordning pa mitt rum. Var pa IKEA haromdagen och kopte byra och nattduksbord. Dock kan jag meddela alla har att jag aldrig kommer att skruva i hop nagra mobler sjalv i framtiden. Det var min forsta och sista gang. Betalar hellre nagon att gora det! De som kanner mig bra vet att jag inte har nagot bra talamod. Manga kanske sitter och tycker att "jamen det maste val vara ett bra satt att jobba med talamodet". NEJ sager jag. Det ar inte vart det, svettas, hogre blodtryck och manga svordomar. Nej, vill jag jobba med mitt talamod sa borjar jag lagga pussel.

I ovrigt sa marker man att fler och fler studenter borjar flytta in pa skolomradet. Skont pa ett satt, mindre skont pa ett annat satt da jag markligt nog gillar den tysta tomheten.
Blandade kanslor infor pluggandet men det blir nog bra till slut ska ni se! Pa mandag borjar en ny termin.

Hoppas alla har det bra dar hemma!



Kommentarer
Postat av: Jerry

Hej Sara!

Här är allt väl,har inte glömt dig håller koll på din sida.

Hoppas att skola o fotbollen går bra för dig.

Lycka till!!!!!!!!!

2009-08-20 @ 08:51:43
Postat av: Pernilla

Jag låter alltid fredrik skruva ihop Ikea möbler. Jag reder helt enkelt inte det. När Moa var typ 6 år i frågasatte hon hur jag gjorde och tog över och lyckades få i hop en möbel. Då insåg jag hur oteknisk jag är och ett hopplöst dåligt tålamod. Kram

2009-08-20 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback