Lite tid over

Nu sa hade jag antligen tankt att blogga lite. Forsasongen ar i full rulle och det ar bara trana, ata, sova som galler.
Preseason har gatt bra hittills. Klarade fitness testet galant och sprang aven in i ett nytt personligt rekord, inte illa for mig som slappnade av lite val mycket de sista veckorna innan vi val borjade!
Vara styrketester gick aven de bra! Klarade alla mina max i stort sett och behovde darmed inte springa ett ytterligare fitness test (for tro mig, det hade nog inte gatt lika bra!).
Styrketrana i denna miljon gor det bara roligare och lattare att styrketrana (se bilder nedan, klicka pa dem for forstoring).




Vi hade en traningsmatch i mandags mot ett Kanadensiskt klubb lag. Det var manga yngre tjejer i laget, men de var valdigt duktiga faktiskt. Vi vann med 4-0 trots nagot hojdarspel fran var sida. Det marktes att det var forsta matchen for sasongen och att vi var rejalt tunga i benen av all traning, lopning och styrketraning. Sjalv lyckades jag gora ett nick mal. Det hander inte sa ofta sa det var lite roligt.

Innan jag var tillbaka i Oxford besokte jag Nate i Cleveland, en kompis som nyss tog exam fran Miami. Det blev utgang i downtown Cleveland en kvall (dar jag var det enda kvinnliga sallskapet som vanligt), Cleveland Indians match (baseball!), graduation party/middag, mini-golf och tva dagar pa Cedar Point som ar, om inte den storsta, sa bland de storsta nojesparkerna i varlden. Om ni tror att ni har akt karuseller forr sa borde ni tanka om. Denna parken har bland de hogsta, snabbaste och galnaste berg och dalbanorna i varlden och det var langesen jag hade sa roligt! Vi besokte aven vatten-parken som lag intill och akte hel galna "water-sildes". Tog inga bilder darifran eftersom jag inte ville tappa eller ha i sonder min kamera, men jag tankte lagga upp nagra fran Cedar Points hemsida sa ni kan se hur de ser ut ungefar!
Bilder fran Cleveland:








Pictures from cedarpoint.com

Har fick ni nagra exempel. Nu ska jag lagga mig och kolla en film och sedan forsoka ga och lagga mig tidigt.
En jobbig dag imorgon vantar.
Match pa fredag, forhoppningsvis uppdaterar jag kort efter den. (dvs i helgen om jag har tur!)

Kommentarer
Postat av: Jerry

Lycka till med fotbollen

2009-08-14 @ 00:59:26
Postat av: Moa

Åkte du alla karuseller?

kram Moa

2009-08-14 @ 10:31:36
Postat av: Sara

Till Jerry: Tack ska du ha! Hoppas allt ar val med dig!



Till Moa: Det gjorde jag! Du hade alskat dem!

Postat av: Sussie

WOW!! Vilka vrålåk!! Reser på lördag hör av mig när vi kommer hem,, Love you barnen hälsar

2009-08-18 @ 10:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback