In the end only kindness matters.

Ater igen far denna fina fras en hedrande plats som min rubik. For er som inte vet var det kommer ifran sa ar det fran en lat som jag tycker valdigt mycket om Jewel - Hands. Youtuba den vet jag! Kanske inte ar for alla smaker, normalt satt inte min egen, men det ar nagot med denna sangen som gor att jag alskar den. Meddela garna vad ni sjalv tycker om dem!

Nog med det. Forsta veckan av skolan ar avklarad och det ar minst sagt forvirrande att borja plugga igen. Jag gillar inte det dar med laxor och dylikt. Jag hade kunnat ga pa college i 10 ar om jag bara behovde narvara under lektionerna och sedan ha resterande del av dagen fri. Men ack nej sa kan det ju inte vara, hur inkompentent hade varlden varit da? Kul att plugga? NEJ. Bra att plugga? DET BASTA DU NAGONSIN KAN GORA FOR DIG SJALV OCH ANDRA.

Fotbollen gar bra. Vann senaste matchen mot Eastern Kentucky med 3-0. Sjalv spelade jag bra men inga poang denna matchen. Dock hann jag med att missa en straff-spark. Inte bra det ni, men jag hade aldrig lagt den om vi inte hade haft ledningen med 3-0 redan. Straffar ar mitt personliga spoke. Varfor jag la den? Den fragan undrar jag med svaret pa.
Efter matchen hade vi var arliga "end of season party" for att fira att forsasongen ar slut. Mycket lyckad kvall och vara freshmen tjejer (forsta ars tjejer) har kommit in bra i laget och laget i helhet ser bra ut och kommer valdigt bra overens.

Denna veckans traning har varit riktigt hard. Lopning och massa lopning med boll har varit det vi jobbat mest med men aven lite hornor och frisparks kombinationer. Anledningen till att vi har haft sa hard traning denna veckan beror pa att vi har haft hela helgen fri fran fotboll! Fest och avslappning stod pa schemat da vi inte komma ha en enda ledig helg forran November!

Ikvall blir det plugg for hela slanten!

Nedan kommer lite bilder fran festen och annat:




Kommentarer
Postat av: Jessi

Snygg "lilla svarta"!



Kram Jessi

2009-09-01 @ 07:40:17
Postat av: Pernilla

Uch ja det är jobbigt att plugga men ack så bra! Du är lika snygg i fotbollsdressen som i aftonklänningen!!!!

2009-09-02 @ 08:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback