Fotbollen

Jag horde att det var nagra som kanske var intresserade av hur fotbollen gar!

Jo vi spelade var tredje var match mot University of Cincinnati i tisdags. Vi vann med 4-1, och jag gjorde ett hat-trick (= 3 mal!) Sa ja, jag maste val saga att fotbollen gar bra an sa lange!
(Las om matchen har --> http://www.muredhawks.com/w-soccer/) 

Imorgon lordag spelar vi match igen mot Wright State. Far se hur det gar. I helgen har vi nagot som kallas Miami Spring Sport Extravaganza da det ar sa manga hemma matcher som spelas! Kul tycker jag.

Har kan ni se hur marknadsforingen ser ut, denna syns overallt pa skolan (och jag hamnade pa den ocksa, kunde dock varit en battre bild, om jag far saga det sjalv!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste få gratulera til hat-trick, fortsätt så.

Svenska landslaget behöver förstärkning.

HA DET !

2009-04-20 @ 16:28:54
Postat av: Tia

johoo. dom ger brösten fin form. prova sj

Postat av: Inger

hej Sara,Jim o Hanna fick en dotter inatt..

2009-04-25 @ 10:08:08
Postat av: Ronny

Grattis till bra insats (igen) Sara.

Du vet var jag (och många andra) vill se dig spela !

Du är BRA !

2009-04-25 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback