TJOLLAHOPP

Ännu en helg avklarad, denna gången en långhelg. Idag är det labor day (vad det innebär vet jag inte) men jag vet att vi iaf har varit lediga från skolan, vilket är helt underbart.
Igår spelade vi vår tredjematch mot University of Michigan som är rankade bland de tio bästa i landet. Förlorade med 1-0, men vi spelade bra och är nöjda med matchen. Även om det aldrig är kul att förlora!

På kvällen stack vi till football killarnas fest. Efter det blev det lite utgång. Fick ju utnyttja situationen eftersom vi faktiskt var lediga idag.

På tal om football så hade våra football killar sin första match i torsdags. Eftersom jag blev Mid American player of the week så fick jag, tillsammans med några andra idrottare åka in på planen i en Cadillac tillsammans med vår maskot Swoop (en redhawk). Anledningen till att vi gjorde detta var för att leverera matchbollen till domarna. Efter det fick ställa oss och heja på grabbarna när de sprang in på plan. Ganska häftigt faktiskt. Matchen sändes på ESPN U, vet dock inte om de sände när vi åkte in med cadillacen men det var fräckt alltså haha!


(jag i grå tröja! haha)


Storbilds skärmen

I övrigt har vi inte gjort så mycket denna helgen. Jag och Lalla stack och shoppade lite i lördags. Hittade två underbara DKNY väskor som jag velat ha så länge. Mina kostade ca 200 kr styck, jämfört 2500 kr hemma! Lycka heter det!
Lalla shoppade en jäkla massa må jag säga haha! Allt var superfint dock!

Idag har varit en slappedag på hög nivå. Mest legat inne i rummet och kollat tv. Alldeles för varmt att vara ute.
Om en vecka fyller jag år. Glöm inte att gratta mig!

SAKNAR ER ALLA DÄR HEMMA! PUSS & KRAM



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur skulle vi kunna glömma din födeledag? Tur att du hittade en,eller två, handväskor. Du har ju ingen alls!!!!

Häftigt att få åka in på planen. Nisse hälsar och skickar en puss till dig. Jag ringer dig snart.

Mamma

2008-09-02 @ 16:05:01
Postat av: jan

Bara,,, lite øvervikt.Ses snart .jan

2008-09-02 @ 22:40:40
Postat av: jan

Bara,,, lite øvervikt.Ses snart .jan

2008-09-02 @ 22:41:53
Postat av: palm

Hallå där!

Hur är läget? Om jag utgår ifrån utmärkelser, målkalas och trevliga fester så kan jag väl gissat att du njuter lika mycket som du borde göra! Här hemma har en hel del hänt sedan du stack iväg..Har inte ditt nr till USA, vilket känns jobbigt.. Hur som helst är jag stolt att du är min vän! Jesper. Och Magda hälsar!

2008-09-03 @ 17:30:34
Postat av: Sara

Jesper, kolla i föregående inlägg, där står mitt amerikanska nr. Om inte så får du det här, +1 513 869 0550


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback