Du vet att du saknar dina vänner när...

du går in på Vivis blogg och läser om Sara & Vivis otroligt givande söndagsdiskussion! Haha jag skrattade så sjukt mycket när jag läste det. Jag kunde föreställa mig konversationen framför mig. Ton läge, Saras rörelsemönster när hon pratar etc.
Nedan är konversationen (kopierad från Vivis blogg!)

Sara: Haha, Vivi kolla dem killarna som åker förbi. De ser ut som...
Vivi: Jättestora bebisar!
Sara: Ja... eller baggar.
Vivi: Va?!...Baggar?
Sara: Ja du vet skalbaggarna de tillhör ju familjen Bagge. En kackerlacka är också en bagge.
Vivi: Hahaha, är du dum! De kallas inte baggar. De är ju insekter. Men vafan är en bagge?
Sara: En skalbagge!
Vivi: Det är precis som att jag skulle säga att en nyckelpiga är en piga.
Sara: Ja kanske...men en nyckelpiga är också en bagge.
Vivi: Haha...Nej jag vet en bagge är ett manligt får!!
Sara: Bagge...får...insekt...kackerlacka...same shit.

Kommentarer
Postat av: Sussie

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! Från oss alla....

2008-09-08 @ 10:52:12
Postat av: Pernilla Henriksson

Grattis, grattis!

Önskar vi kunde vara hos dig på din födelsedag!!!

Allt bra här! Moa säljer jultidningar för fullt. Jättekul att läsa din blogg. Kul att du nämnde oss i talet men synd att du missade Emma....Den stackars hamstern har det inte lätt. Springer där i sitt hjul nätterna i genom. ha det bra kära Sara! kram från Ängelholm.

2008-09-08 @ 21:30:03
Postat av: Mamma

Förlåt att jag inte ringde dig igen som jag sa på din telesvarare. Jag somnade. Hoppas att du fick mitt mail. Puss från mamma

2008-09-10 @ 11:24:21
Postat av: Tia

grattis i efterskott hjärtat. har ej haft tillgång till varken data eller ditt mobilnr.. hur som.. hoppas du hade d skoj.. o en sak till man kan heller inte säga att en nyckelpiga är en nyckel :P

2008-09-10 @ 23:20:02
Postat av: vivi

ooooh saknar dig!!

2008-09-27 @ 05:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback