That 70s Show

Ja nu är vi inne på sista veckan, rättare sagt 1 dag kvar innan lov. Skönt faktiskt.. Denna veckan (och helgen) har tagit kål på mig. 3 prov av 4 är gjorda och det sista provet är mitt historieprov imorgon! Lycka ja! Ännu lyckligare blir jag när jag tänker på att jag och Jackie sticker till NY imorgon!
Längtar! Längtar! Längtar!

Annars har det inte hänt så mycket på sistone förutom plugg. Sista utgången blev i tisdags, 90s night som vanligt på tisdagar.
Roligaste festen i år var dock football killarnas 70s night. Utklädnader, (mycket) billig öl och underbara människor! Oj, höll ju nästan på att glömma musiken haha!

Aja, tillbaks till böckerna!

Reminder: Hemma den 23 Maj
Fråga: MAMMA varför har du inte ringt mig på så länge? *ledsen*

Bilder som vanligt:

image617
image619
image620
image621
image622
image623

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en trevlig dag! :)

Postat av: Anonym

Hel älskling!
Har varit sjuk, så jag har inte varit på hugget precis. Är nu fit for fight igen. Längtar tills du kommer hem. Puss och kram.
PS: Ska försöka ringa till dig i kväll.DS
Från mamma

2008-05-10 @ 18:10:50
Postat av: sara

FLOWER POWER!
shit vännen snart så är du hemma :D
saknar dig
pussar te 1000

2008-05-15 @ 13:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback