Just kiddin

Hej!
Längesen jag skrev nu! Ber om ursäkt för detta långa uppehåll men det har varit mycket i skolan och andra saker jag behövt ta itu med. Inte denna helgen som var men förra blev min mobil stulen och min kamera när vi var ute. Satt vid ett bord och jag är nästa helt hundra på att någon jäkel har sträckt sig ner och tagit dem! Blir så himla sur på det hela. Så den helgen hade jag ingen telefon överhuvudtaget och Eva var inte hemma så jag hade ingen telefon jag kunde låna i heller direkt! Nu är dock både mobil och kamera fixat!

Denna helgen som gick var superrolig! Utgång på fredagen och sedan hade vi vår formal i lördags. Alla klädde upp sig i klänningar och killarna var klädda i kostym! Precis så det ska vara! Vi hade hyrt en bar under en kväll och fy tusan vad kul vi hade! Mycket dricka (för en del iaf), dans på borden m.m. Detta borde vi göra oftare...
Jag tog inga bilder men jag har en del bilder från tjejerna i laget. Här nedan har ni några exempel:

image572
image573
image574image575image576image577image578

Idag överraskade pappa mig med ett samtal! Jättekul tyckte jag!...
Hur har alla det där hemma? Något nytt som hänt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback