Green Beer Day 2008

Jaha... Då var Green Beer Day över. Vi startade dagen kl 5.30 på morgonen med frukost och öl hos Berkey.
Klockan 7 på morgonen drog vi till barerna och sedan begav vi oss tillbaka för att sova några timmar :)
Jag drack bara grön öl på morgonen men sen var det stopp. Inga mer öl för mig under hela dagen och kvällen!
Lätt en av mina topp-dagar här i Oxford. En hel dag, alla bär gröna t-shirtar och dricker grön öl i en hel dag. Det är college det!
Idag efter våra lektioner kör vi till Florida för springbreak. Ska köra i ca 20 timmar men ack vad jag längtar!

Här kommer några bilder från gårdagen:

image586
Klockan 5:30 am ca... ha
image587
Frukost, notera de gröna äggen :)
image588
Baren klockan 7 am ha
image590
Oss och några av grabbarna!
image589
Utanför en annan bar! :)
image593
Kristen, Steve och jag!
image591
Underbar dag alltså! Efter några timmars sömn igen!
image592
Soligt värre!

FLORIDA HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min lilla unge!
Du, finns det någon övre åldresgräns för collegestudier?...... Det verkar onekligen kul.
Puss från Mamma

2008-03-16 @ 12:50:31
Postat av: Anonym

Funkar inte din telefon? Har försökt att ringa dig flera gånger. Kommer inte fram. Men Jan hade kommit fram hörde jag.

2008-03-18 @ 10:01:14
Postat av: Palm

Hej Sara. Hoppas allt är bra, och njut av solen medans du kan, hemma lär du inte se mycket av solen.

2008-03-20 @ 14:35:25
Postat av: vivi

Du är på min blogg!!Jag ringer dig en dag snarast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback