Hemma igen.

Nu har man varit hemma i en och en halv vecka.. har väl inte direkt känt för att uppdatera.
New York och Connecticut var helt fantastiskt... Vi festade, tog det lugnt, var ute och sprang och bara hade allmänt kul i nästan 10 dagar. Bästa dagen i NY var överlägset dagen då vi gick runt i Central Park och åt middag i Little Italy. God mat och ännu godare vin. Därefter gick vi till olika barer och den roligaste baren var givetvis den riktiga Coyote Ugly baren (från filmen). Bartendrarna var inte lika snygga dock men lika bra på att sjunga, dansa och underhålla sina gäster. Jag och Jackie var till och med uppe på baren och dansade med dem! Lycka! haha....

Kom hem fredagen den 23 Maj. Träffade Vivi på kvällen som hade med sig två flaskor rosé vin. Ja då var det bara på det igen. Stack och mötte upp KlaraLilla Torg. Satte oss på Koi och drack lite mer vin. Därefter begav vi oss till HIPP och träffade annat folk. Kändes kul att vara hemma igen.
Förra veckan började jag på ett nytt jobb. Gränden har öppnat upp en bar/lounge där jag jobbar. Jobbade även på Swing Inn bland alla fulla gubbar och tanter. (Dock tur att de också har ett roligt ställe att gå på).

I övrigt har jag väl inte direkt hunnit avnjuta solen som finns just nu. Sovit länge på dagarna vilket har varit skönt.

Nu kommer här lite blandade bilder:

image624
Jeremy och jag (och jackie dummar sig i bakgrunden)image625
Grand Central i NY (Jackie, Donny, Jag, Rick)image626
Jackie utanför David Letterman Show =)image627
Jag och Jackie på en bro i Central Park
image628
Central Park
image629
Hela gänget!
image630
Middag i Little Italy
image631
Donny & Jackie
image632
Rick och jag
image633
Italian Cheesecake... mums!image634
Coyote Ugly baren... notera alla bh:n som är uppkastade där!
image635
Absolut sista bilden innan min kamera dog den kvällen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback