Vilken jävla skitdag!

Har varit sjukt trött hela dagen och pricken över iet sattes när jag upptäckte att min mobil inte funkar. Samma skit som innan, displayen vill inte visa något och sen stänger den av sig själv hela tiden. Jävla skit alltså.
Inte nog med det, sätter i simkortet i min nya mobil jag köpte i julas. Exakt samma sak händer nästan. Den går iallafall att sätta på men sen e den segare än en sengångare + att den stänger av sig själv! HATAR Sony Ericsson från och med nu!!!!!!!! Så nu har jag två relativt nya mobiler och ingen fungerar, ångest eller vad?
Jag har just nu en stenålders mobil, en Nokia med atenn och allt. Dock har jag inte alla nummer eftersom jag sparade vissa i telefonen......... ÅNGEST.... Jävla skit? Ska jag skicka tillbaka mina telefoner till Sverige igen eller vad?

ursäkta mitt ordval i detta inlägg men om jag ska va ärlig orkar jag inte ens bry mig så upprörd jag är!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman. Försök att ringa mig är du snäll. Ska berätta något roligt för Dig. försökt att ringa Dig. Kommer inte fram, troligtvis pga strulet med din telefon. Jan hälsar

2008-02-01 @ 23:08:38
Postat av: Palm

frågan är vad du gör med dina telefoner, eftersom det alltid är klydd? Börjar snart tro att det är dig det beror på, hahaha..
Hur är allt annars?
Puss!

2008-02-05 @ 20:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback