"Tack för kaffet"

Sitter här nu efter en nyss avslutad semi-final i Junior VM i hockey. Sverige tog sig an Ryssland och kunde avgöra i förlängningen med 2-1. Helt underbart! Jag kan inte lugna mina nerver för fem öre men jag vet att jag måste. För snart måste jag ge mig iväg och köra, och inte kan jag vara uppe i varv när jag ska ut o köra i detta kalla blåsiga väder. Nej skärpning Sara.

Ikväll blir det lite folk nere hos Sara i Ljunghusen. Köpte lite rosévin på bolaget som jag tänkte smutta på. Längesen mina smaklökar smakade rosévin. Mmm.. tyckte dem förtjänade det idag.

En vecka tills jag åker tillbaka till USA. Ska vara ärlig och säga att jag längtar!!! Massor!

Nej nu måste jag visst göra mig i ordning säger en röst långt bak i huvudet..

Några citat från min favorit Niklas Wikegård:

Efter en rysk utvisning: "Den där hade till och med Stevie Wonder tagit!"
Efter en rysk offside i farlig läge: "Tack för kaffet"
En go kille den där Wikegård.

So long....

image548
Lagerström i Småkronorna                                               Foto: DAVID W CERNY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback