sovmorgon kan man visst kalla det!

Vaknade nästan precis och känner mig väldigt utvilad trots att jag inte gick och la mig förrän sent. Och nej, jag var inte ute och rände i barerna faktiskt utan jag var alldeles för trött för det, så jag bestämde mig att kolla på film. Dwight gjorde mig sällskap efter en liten stund och såg filmen med mig, alltid trevligt med sällskap. Jag såg Blood Diamond som typ alla jag känner redan har sett, men jag lyckades hitta en annan själ som inte hade sett den (Dwight) så det blev ju bra trots allt. Innan jag lade mig ner för att kolla film stack jag, Lalla och Eva och tittade på damernas basketmatch! Vinst blev det till slut (vi såg ej hela).

Idag har jag (som jag skrev i föregående inlägg) endast en lektion och den börjar om lite mindre än en halvtimme. Helt underbart skönt. Dock har jag något som jag måste få gjort, gärna idag, och det är kooper-testet. Vi ska springa det på löpband vilket verkligen inte är min favorit så ja, lika bra att få det överstökat idag då kanske. Usch, kommer säkerligen kollapsa men va tusan, då har jag iallafall det gjort ju!

Nu är det torsdag och bara en dag kvar till helgen! Ikväll ska vi kolla killarnas basketmatch och sedan blir det nog rätt lugnt antar jag.
Jag hoppas vi kan ta oss in till Cincinnati eller något i helgen. Hade varit kul att åka till något köpcentrum eftersom Lalla inte hann se det när hon var här sist och hälsade på.

Nu ska jag göra mig i ordning.
Fortsätt gärna att kommentera. (fast jag vet att det kanske inte finns så mycket att kommentera om just nu ha!)


Damernas basketmatch igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gräddfil, verkar det som. Men det kommer snart andra tider ska du se. Var rädd om dig. Puss mamma.

2008-01-18 @ 09:53:48
Postat av: Anna

Tack för din kommentar på bloggen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback