Hujeda mig

Ja, tiden räcker inte till för att blogga när man går i skolan igen märker jag. Jag garanterar dock att jag gör så gott jag kan.
Veckan går snabbt och nu har det blivit onsdag. Hade styrketester igen imorse och de gick förvånansvärt bra. Benböj och "long jump" stod på schemat och träningen var över efter ca 1 timme. Jag överlevde trots att vi befann oss på country night igår (som varje tisdagkväll i stort sett). Dock tog jag det ganska lugnt igår eftersom jag hade testerna i bakhuvudet. Hade ju varit ganska onödigt att försova sig eller dylikt.

Snart har jag min sista lektion för dagen. Puh, 4 lektioner på en dag är mycket... och ja, jag klagar lite. Dock borde jag inte klaga allt för mycket, för jag har endast 1 lektion på tisdagar och torsdagar och den börjar inte förrän 12.30! Idag lär jag väl inte göra så mycket tror jag. Jag tror att jag sticker till damernas basketmatch eftersom jag inte sett de spela ännu. Jag har däremot inte bestämt mig om jag ska ut eller inte. Ikväll är det "Piano Man" vilket innebär att en kille sitter och spelar piano på en slags upphöjd pidestal mitt i baren. Riktigt fräckt enligt mig och oftast spelar han bra musik. En mer avslappnad stämning känns det som, har dock bara varit där en gång innan. Så ja, vi får se helt enkelt.

Jösses vad tiden gick snabbt, nej nu måste jag rusa till min dator-klass!

Tills vi ses igen..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att vara tillbaka och ha ett eget liv, kan jag tänka mig---- och vilket liv sedan. Låter kul, tycker jag.
Var rädd om Dig. Puss från Mamma

2008-01-17 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback