Heath Ledger död!

Jag är i chock. En av mina favorit skådespelare är död. Heath Ledger hittades död i sin lägenhet i N.Y. Polisen misstänker överdos (av sömnpiller) men det är fortfarande oklart.
Jösses vilken chock.

Du kan läsa om det
här på Sydsvenskan eller på Aftonbladet här.

image556

Bild: Aftonbladet

Heath Ledger blev 28 år. Han fick tillsammans med skådespelerskan Michelle Williams dotter Matilda som föddes den 28 oktober 2005.

image557
Bild: Aftonbladet


 

En av mina favoritfilmer är "En riddares historia". Jag blev som förälskad i Heath i den filmen.
R.I.P


Kommentarer
Postat av: vivsan

Helvete i världen. Han och Joaquin Phoenix, toppar allt just nu. Jag blev tårögd när jag läste det i natt. Jag saknar dig älskling.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback