Brick street or NO street

Ännu en helg har gått. Denna helgen har dock varit en långhelg eftersom det är Martin Luther King Jr day idag, vilket innebär att vi är lediga från skolan eftersom det är en helgdag.
I fredags firade vi Evas födelsedag. Jag, Lalla och Julie kom in i vårt rum och sjöng för henne samtidigt som jag överlämnade den otroligt goda tårtan som jag hade köpt. Festen fortsatte hos Berkey och dem och slutligen gick vi ut, till Brick Street (en bar). En rolig kväll med mycket dansande!

Lördagen var rätt seg. Gjorde i stort sett INGENTING under hela dagen. Lalla skulle göra blonda slingor i sitt hår och frågade mig om jag ville ha några. Ja varför inte? Så det var en aktivitet för den dagen. Hängde i Lalla och Daniellas rum och tittade på massor massor av Will & Grace avsnitt haha.
Kvällens aktivitet var inte riktigt bestämd men det slutade med att vi stack till football killarnas hus där de hade fest. Riktigt trångt var det där inne men det var helt ok faktiskt. Eva och jag hade bestämt innan att vi INTE skulle gå ut, men det sket sig. Det slutade med att vi stack ut ändå -  och givetvis till Brick Street. Mycket dansande där med.

Igår hade vi en recruit som sov här. Sara hette hon och verkar vara en schysst tjej. Hon funderar på att transfer här, dock så väljer hon mellan Miami och Ohio University så vi får se om hon hamnar här. Förhoppningsvis övertygade vi henne att komma hit till Miami. Vi stack ut IGEN och återigen hamnade vi på Brick Street (därav min fina rubrik) HAHA... 3 dagar i rad är nog rekord för mig faktiskt, men jag gillar det.

Ursäkta mitt dåliga inlägg, för lite sömn och noll känsla för skrivande (just nu) gör att detta inlägg blir extremt tråkigt.

Såg några bilder från en fotograf här i Oxford som tydligen tar bilder på alla lag här. Fick syn på massor av fräcka bilder från våra matcher. Lägger dock bara upp två här, mina favoriter haha.

image554
MIAMI - Central Michigan

image555

Eva och Rachel kramas (Eva assisterade till Rachels mål)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Partytjejen i högform. Eller? Det kommer nog andra tider, då du får byta ut festlokalen mot bilioteket, eller vad tror du?
Puss och kram från Mamma

2008-01-22 @ 09:54:01
Postat av: Jonna

snygga bilder!:)

Postat av: tia

ojojoj inga celluliter på dom låren inte

2008-01-23 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback