Back in the OX

Nu är jag äntligen tillbaka i skolan här i Oxford, Ohio och det känns jättebra. Helgen spenderade vi hemma hos Joey som bor lite mer än en timme från skolan. Trevlig familj hade han och en jättesöt hund (en beagle) som hette Charlie. Jag och Lalla fick oss en rundtur runt lilla Piqua (staden han bor) under lördagen och på kvällen anlände Eva och vi åkte och hämtade henne på flygplatsen. Eva kom utan bagage men det leverades dock till skolan på söndag så det var inga problem! Tur det iallafall!

Idag är det första skoldagen. Har fyra lektioner idag och 3 är med Eva så det känns kul. Börjar med ENG om mindre än en timme! Har redan hunnit med första träningen som var kl 9 på morgonen. Vi gjorde styrketester. Denna gången blev det spänsthopp (typ) och power-cleans. Jag ökade lite i båda så jag är mer än nöjd faktiskt.
Nej nu ska jag rusa och göra mig i ordning. Skriver eventuellt mer sen.

Puss och kram =)
image551



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback