Your anger don't impress me

Onsdag kväll.

Natten till igår snöade vilt och igår regnade = iskaos. Skolan stängdes ner kl 3.15 pm och alla lektioner blev inställda p.g.a. halkan som rådde. Detta drabbade inte mig tyvärr =(
Idag var inga lektioner inställda. Typiskt när jag hade 4st. Styrketräningen imorse kommer sätta sina spår imorgon vill jag lova. Vi lyfter ganska tungt nu, det är ok så länge jag får på mig mina kläder! Tjejerna varnade oss om detta. Några fick inte på sina kläder under våren efter vår hårda styrketräning! Haha ångest isf....
Hade mitt första prov för terminen idag i CSA och det gick faktiskt förvånadsvärt bra, trodde inte jag skulle klara det överhuvudtaget men det MÅSTE jag har gjort!
Ikväll har jag bara chillat och läst Geology (studien om stenar och jorden typ). Tråkigt, men har prov på fredag så imorgon blir det råplugg hela dagen och kvällen iallafall.

Tråkigt inlägg men kommer faktiskt inte på något att skriva.

Kommer kanske kolla på en film ikväll.. Jag väljer mellan Happy Feet och Stomp the yard. Det lutar faktiskt åt Stomp the Yard då det är en dansfilm, kan inte få nog av dansfilmer - nästan det bästa som finns!

image564

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig känsla du har om ditt prov.Hoppas att känslan
stämmer med verkligheten.
Puss och kram
Mamma

2008-02-14 @ 11:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback