"Where did all the people go?"

Det var en fråga jag ställde när jag i fredagskväll verkligen insåg att nästan INGEN var kvar här på campus. Det har varit långhelg nu eftersom det var "presidents day" i måndags vilket innebar att vi inte hade några lektioner. Typ som en röd dag.
Alla i laget stack hem och Eva tog en tripp till Boston hem med Berkey.
Så då var det bara jag och Lalla kvar tänkte jag. Dock var det skönt att Jackie och Megan var kvar så man hade någon att gå ut med =)

Fredagen var det utgång och det var som vanligt lika kul.
Lördagen var rolig den med. Jag fick låna Danielles bil hela helgen och vilken befrielse det är att ha bil. Att kunna ta sig var man vill. Fler möjliga aktiviter öppnar ju sig genast. Jag och Lalla tog bilen och körde till Cincinnati, till Kenwood Mall. Det bästa shoppingcentrat i Cinci!
Jag fann en klänning till våran "formal" som är den 8 dec. Eller egentligen så fann jag två och jag har absolut ingen aning vilken jag ska ha! Den ena är svart tubtoppklänning med spets längst ner och den andra är en lite längre men tajtare lila klänning! Vi får väl se vilken det blir.. nu har jag plötsligt ett alternativ till skillnad från innan då jag inte hade något alternativ alls! Lördagskvällen blev lugn. Kom hem runt 11 på kvällen och vi var helt slut.
Söndagen började lugnt. Stack till Walmart och handlade nödvändigheter och på kvällen var det utgång igen (ingen skola på måndagen ju!).
Måndagen var det bara plugg och chill som gällde. Ångesten växte fram precis likadant som söndagar vanligtvis gör. "Skola imorgon, fan jag vill inte!"

Nej nu är det läggdags.. Styrketräning tidigt imorgonbitti. Puss och kram!

   
Bild 1: Min mysiga morgonrock jag köpte i Chicago i höstas! Älskar den =)
Bild 2 & 3: Alla Hjärtans Dag var inte så farlig ändå! Rosen fick jag av Al och blombuketten fick jag av Joey! Man har kanske några beundrare ändå? (skämt!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har mig som är din största beundrare
Puss från Mamma

2008-02-20 @ 09:50:03
Postat av: Tia

fin vas till rosen. haha

2008-02-22 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback