Sunday

Ja det är verkligen sunday idag. Det är soligt men ack så kallt. Helgen är i stort sett över och söndagen innebär bara vila och läxor. Har två eller 3 prov nästa vecka.. Jippi, nu börjar allvaret på riktigt.
Helgen försvann lika snabbt som den kom. I fredags var det utgång och igår likaså.
Pratade med mamma igår och det var skönt (som alltid!).

Lena, Evas syster har varit på besök. Riktigt trevligt att ha henne här. Det kan inte vara lätt att komma från soliga södra Texas till kalla södra Ohio haha, men jag hoppas att hon hade kul. Eva är sjuker, och ja stort sett alla i vårt lag har varit sjuk under perioder. Influensan har gått runt på skolan och många har varit offer. Jag har dock lyckats hålla mig undan (ta i trä).

Jag försöker hålla mig uppdaterad med de som är hemma. Följer bloggar etc, men det är inte många som uppdaterar dagligen eller nåt så när dagligen (och ja, jag vet att jag inte heller är en av dem haha!).

Så ni som har bloggar, resedagbok etc, var vänliga uppdatera så ofta ni kan!

Jag kan också berätta att jag gjorde min basketdebut i onsdags. Vi är några i laget som spelar en match i veckan (typ på skoj). Jag vågade inte delta förra veckan men denna veckan tog jag mig i kragen och vågade.
Det var ingen vacker syn kan jag meddela, jag har inte spelat basket sen jag gick i 6an typ så man kunde knappast säga att jag var bra haha! Jag fattar inga regler och jag kan inte dribbla än sämre "hoop". Dock fick jag alla andra att skratta så det gör inte mig så mycket. Jag satte en två poängare och det var ett lyckligt ögonblick för mig och jag gjorde faktiskt en målgest. Domaren skrattade bara.

Nej, nu har jag inte tid med det här. Jag saknar er där hemma, ni vet vem ni är!


image560

Jag, Cara, Megan och Julie igår
(Cara & Megan spelar tennis för skolan)

Kommentarer
Postat av: vivi

åh, men jag följer din blogg ska du veta minsann... och jag har uppdaterat (grattis till mig!) hur går fotbollen, och skolan osv?. Logga in på msn eller något lite mer så man kan snacka =) är ledig Tisdag, gå in då om du kan! älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback