Snapple White Tea Raspberry

En ny favorit dricka det där...

Ja nu är det måndag och jag har tagit mig igenom 3 lektioner av 4 hittills. Har endast dumma CSA kvar, men det ska väl inte vara helt förjäkligt.

Veckan som kommer blir förmodligen bara en massa pluggande, lektioner och träning. Inga nöjen har vi tid med överhuvudtaget.
Vi ska ha vår "formal" (typ bal??) den 8 mars. Är i desperat behov av en klänning. Denna bör inskaffas i helgen. Om planerna går som planerat så sticker jag, Eva och Lalla hem till Julie i Chicago. Där ska vi bara ta det lugnt och förhoppningsvis en del shopping också!

I övrigt har det inte hänt så mycket idag ännu. Klockan är bara 16.10. Hade styrketräning i morse som gick bra. Dock blir man något irriterad när vår styrketräningscoach säger till mig att öka vikterna hela tiden. Jag kör med de vikter som jag har fått efter mina maxtester. Aja, får väl göra som han säger helt enkelt,

Upptäckte igår att jag fått ett mail från Palm :) har svarat på det, bara så du vet. Och mamma, bilder är skickade till din mail så gå in och kolla när du har tid!

Nej en liten powernap nu kanske?



Jag och Eva på väg till lektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback