Nostalgi på hög nivå

Sitter här i rummet och väntar på att tvätten ska bli klar. Ingen träning idag, tackar! Regnet öser ner och jag vill absolut inte ta mig ut....! Får se vad resten av dagen har att erbjuda.

Från ingenstans fick jag för mig att lyssna på Aqua låtar. Så det gör jag nu... Och jag e helt hysterisk och glad. Passade på att dansa framför spegeln nu när Eva stack ner i tvättstugan haha! Hoppas jag inte blir påkommen.

Aqua påminner mig om Jan. Glömmer aldrig första gången jag hittade Aqua skivan i hans cd-ställ haha... Jag trodde ju knappt på att det var hans, men jajamensan, det var det! Senast jag lyssnade på Aqua var när Jan skulle köra mig till en förfest ha!

Lite Dr Jones kanske? HAHA


PS: MIN TELEFON FUNKAR IGEN! Jag tror den behövde ett break från mig alltså... Varför har jag ingen aning om!?

Kommentarer
Postat av: Tia

Hahaha, Killen i aqua påminner om vladi :D

2008-02-06 @ 06:41:50
Postat av: Anna

Hej gumman! Hoppas att allt är bra där borta. Synd att vi inte hann ses när du var hemma. Vet du att jag och din mamma har mailat?
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback