Nattugglande

Ja sena kvällar/nätter och tidiga mornar! Inte roligt men det är tyvärr så det är.
Sitter på biblioteket igen, mitt andra hem, och pluggar historia (midterm på torsdag). Detta är ju lätt den svåraste och jobbigaste klassen jag har. Jag läser om vad som händer i hela världen under 1400-1500 talet. Det är inte lätt att veta allt det kan jag ju säga.. Kommer aldrig ha nytta av det, vilket gör det hela ännu svårare att läsa och plugga in.

Jag längtar till helgen igen. Helgerna försvinner lika fort som dem kommer och det är sorgligt må jag säga. Här lever man verkligen för helgerna. Man räknar ner dagarna från måndag till fredag. På fredag kommer vi förmodligen ha tema på festen (Pimps and Hoes var det sagt... Hmm undrar vilken utstyrsel man ska ha på sig då haha!?)

I övrigt mår jag väl bra antar jag. Hostar och har mig men det går förhoppningsvis över.

I morgon ska vi välja rum för nästa år. Funderade först på att bo i hus men jag efter att ha funderat över det lite så väljer jag det mest ekonomiska, att bo i dorm igen. Nära till klasserna och nära till träningen. Dock verkar hela processen jobbig. Det är inte riktigt klart HUR man väljer m.m. Förhoppningsvis löser det sig imorgon, annars vet jag inte var jag blir av.

Nej hujeda mig.. nu börjar klockan bli 11.. Eva och jag får snart skjuts hem från bibblan. Det är svinkallt ute så en promenad tar emot. Snön vägrar att försvinna den med. Ett litet hopp fick jag igårkväll när det började regna, men ack, imorse när jag vaknade så snöade igen! OHIO VÄDER alltså!!!!!!!

Natti natti....

Nedan hittar ni lite rolig(?) fakta om Miami University. Här ser nu hur lite internationella studenter här finns här. Även hur "diverse" vår skola är, dvs. väldigt lite!

image570


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman. Jag tror och tycker att Du tar rätt beslut angående Ditt boende. Det är ju faktiskt så att Du kanske får pengar över till annat om Du bor billigt.
Puss från Mamma

2008-02-27 @ 08:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback