Its going down

Ja jag måste säga att enda sen man kom till USA har jag fått upp min smak igen för hiphop, rap & r&b. Det var ett tag sen som jag verkligen lyssnade på det, men det har kommit tillbaka. På gott eller ont. Haha..
Dock har jag ju kvar andra underbara artister i huvudet men när det är fest då är det hiphop som gäller för min del (eventuellt en countrylåt här och där haha).

Nu är det äntligen kväll och det känns som om det är helg fast det bara är torsdag. Provet gick rent åt skogen, men hur dumt som det än är så orkar jag inte bry mig.. (ja jag vet mamma...).
Idag körde jag och Lalla och lämnade av Eva på Daytons flygplats. Eva ska spendera helgen och lite därtill hos Lena i Texas, i värmen med andra ord haha.. Och jag bad henne ta många bilder (vilket hon antagligen inte kommer göra haha).

Nej nu ska jag återgå till mitt sociala liv med Lalla. Guten abend!

image571
Lalla och min Nalle i min säng... Så sött så!
(spana in min spiderpig poster också!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen kommentar,min lilla ängel. Puss från Mamma

2008-02-29 @ 23:31:28
Postat av: Anonym

Ingen kommentar,min lilla ängel. Puss från Mamma

2008-02-29 @ 23:32:02
Postat av: Anna

puss och kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback