Grattis Mamma och Jan!

Nu är det söndag och man sitter med massa läxor igen! Ångestfyllt då jag kanske inte hinner bli klar i tid. Det är ju SUPERBOWL ikväll! Detta är ju ett av de största händelserna i USA om året eller kanske rent av DEN största händelsen.

I fredags fick jag ett lustigt samtal av mamma. Hon meddelar mig att hon har en rolig nyhet att berätta. JAMEN säg det då svarar jag.

"Jag har gift mig!"
"Du har vaddå?"
"Gift mig, Jan och jag gjorde det idag"
"Jaha? Gratulerar, gratulerar!!"
"Vi berättade inte det för någon"
"Vem var era vittnen då?"

etc. etc.

Jag är så glad för deras skull. Jan har varit i en del av mitt liv i så många år och han är som min andra pappa. Kan inte önska en bättre helt enkelt.

Mamma, jag är också jätteglad för din skull. Dock ville jag ju va tärna (haha) med en fin tärnklänning! Du är skyldig mig en snygg klänning nu... Men det vet du redan!

Saknar er och önskar er all lycka!


Kommentarer
Postat av: Tia

haha aaw grattis rita o jan :D

2008-02-04 @ 07:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback