Ughhhhhhhh

Har totalt tappat gnistan för att plugga ikväll. Jag måste, det vet jag men jag orkar verkligen inte! Var på biblioteket i nästan 10 timmar igår och ändå känns det som jag inte fick någonting gjort! Jag hatar det!

Nu är det sista veckan av klasser och jag känner hur ångesten sveper över mig! Jag har så mycket mer att göra denna veckan än under finals veckan! Fy fabian vad det ska vara skönt att komma hem! Det är så nära men ändå så långt bort! Kan inte 21 december komma NU NU NU!

Idag har jag haft två lektioner, därefter lunch och sedan stack jag iväg och sprang och styrketränade. Sedan var det dags för mat runt 18.00 tiden och nu sitter jag här i sängen och vet om att jag borde öppna mina böcker men jag känner inte alls för det. Är så handlingsförlamad att jag nästan blir rädd för mig själv.. Orkar nästan inte bry mig hur det går imorgon för nu är det så nära tills jag får åka hem att jag inte kan fokusera!
Nästa år ska jag nog ta någon klass i stress hantering, för sån här panik orkar jag inte ha igen! Är det någon som har några tips på stresshantering?

Dagen har egentligen inte varit så farlig. Och efter i morgon så är min vecka inte fullt så jobbigt! Under veckans gång ska jag dock hinna göra två prov, bli intervjuad för en tidning och plåtas för samma. (MQ Magazine heter den och de tog kontakt med mig för en intervju om hur det är att vara en heltidsstuderande idrottare på Miami University, hur jag hanterar skola och fotboll, hur man klarar av att vara en successfull idrottare, hur en vanlig dag ser ut, varför jag kom hit och så vidare). Så även om det inte känns som att jag har mycket att göra resten av veckan, så inser jag väl lite nu efter jag skrev det att jag faktiskt har mycket mer än jag tror.

Aja, önska mig lycka till. Jag behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback