Produktiv

Idag har jag varit så produktiv. Ja så här produktiv har jag inte varit på länge (läs aldrig!).

Hade presentation klockan 9, prov kl 10, stack till bibblan kl 11 och gjorde två läxor som ska vara inlämnade på fredag. Käkade lunch runt 12 tiden och därefter satte jag igång med storstädning utav rummet, min städklädsel kan ha varit den fulaste och mest omatchande jag sett, men vad gör det! Jag städade ju bara haha! Jag hann med att rensa igenom lådor, papper, kläder m.m. Inte nog med det, efter det stack jag och Lalla till Walmart (eller Wallmart som mamma hade sagt) och köpte vatten och andra nödvändigheter. Köpte bland annat ett par mysiga tyger som jag gjorde en jättefin filt av! Jag har nog aldrig varit så stolt över mig själv. Kände mig riktigt duktig och kreativ. Dock så är det en julklapp till en av våra kompisar. Jag har tagit bild på den, men som ni vet så är mitt internet sämre än sämst här i rummet så ni får hålla ut med att se mitt kreativa verk!

Nu har jag precis käkat middag och ska fortsätta och rensa det sista. Sedan blir det lite vin (som jag tycker jag har förtjänat) och sedan ska jag sätta på min nyinköpta film, nya batman filmen The Dark Knight!

Hoppas ni har haft en bra dag! Bara 12 dagar tills jag kommer hem mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du är. Ser fram emot få se din kreativa sida (filten). Puss och kram fråm Mamma

2008-12-11 @ 16:13:02
Postat av: Nikki

Hej mitt vackra bär.. :) Jag vet.. Sjukt jobbigt att vara deprimerad, så mkt det tar på ens krafter.. Jag har så mkt att göra och så lite tid.. Och när jag inte mår bra så skiter jag i vilket.. Och de sjukt viktiga sakerna kommer och slår tillbaka på mig rakt i fejjan.. blää.. Måste rycka upp mig och ta tag i mig.. Håller på.. sakta men säkert.. :)



Du har inte bloggat på några dagar.. DÅLIG STIL.. =/

Snart kommer du hem.. Jippiee.. KLART att vi MÅSTE ses.. går det att nå dig på ditt nummer fortf. som jag fick av dig i somras?? Har du några planer på utgång på juldagen?? :) Jaaaaaa... Vill åka till USA.. VILL VILL VILL... :) Kramis..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback