OREO

Just nu sitter jag och pluggar för fullt. Unnade mig själv en liten plugg paus. Det blev en jobbigare paus än jag trodde. Proppade i mig alldeles för många Oreo kakor, och nu mår jag spy-illa! Inte kul alltså, jag som inte ens gillar kakor!

Igår började jag så smått med packningen. Tänkte ju att jag skulle vara så pass smart och bara ha med mig EN väska hem eftersom jag endast är hemma en så kort tid. Det ser svårare ut än jag trodde men det ska gå! JAG KOMMER INTE GE MIG! Jag lovar att göra dig stolt Jan, "förstår mig inte på varför du ska ha det med dig, förstår inte varför du ska ha alla dessa jeansen, ahh nu får du ge dig" brukar han muttra när det är packningsdags hemma! Va skönt att du slipper denna gången haha! Det är kärlek det ni!

Nej nu är pausen över. Back to life, back to reality!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får önska dig en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR

JERRY

2008-12-18 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback