Finals week en vecka tidigare?

Idag är det söndag kväll här på andra sidan atlanten och jag har tagit en helg UTAN pluggande. Enda anledningen till det är att jag redan haft 3 finals denna vecka (dvs en vecka innan finals week som börjar imorgon, måndag.)
Så helgen har varit en trevlig helg. I fredags var det football killarnas julfest som alltid är lika roligt. Igår stack jag och kollade på basket-killarnas match och därefter på hockey matchen! Idag har jag inte gjort lika mycket. Mest tagit det lugnt och njutit av min sista helgdag utan pluggande, imorgon börjar pluggandet igen! Var dock och såg på våra hockey-killars match igen. De är just nu rankade 3a eller 2a "in the nation" vilket är riktigt grymt!

Nästa vecka är det ju som sagt finals week, men jag har bara ett final och det är inte förrän fredag morgon. Dock ska jag börja plugga för det imorgon. Åker ju inte hem till Sverige förrän söndag, men landar inte i Köpenhamn förrän måndag morgon den 22a. Jag kommer återkomma med tid när jag är helt säker, måste ju dock fråga Lalla, för ni som känner mig vet ju om att jag är ganska förvirrad i övrigt så skulle jag nämna en tid just nu hade den med all sannolikhet varit fel!

Så jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har haft min orsak för det! Kan inte lova när jag skriver nästa gång dock! I värsta fall skriver jag när jag kommit hem till Malmö igen!

Saknar alla som in i bomben nu, kan knappt bärga mig tills jag får träffa er igen!

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback