Cookies N' Cream party!

Ja så var temat på gårdagens födelsedags fest! Festligt värre, jag skulle nog snarare kalla det Black & White party men det är ok =)
Kom nyss hem från bibblan där min grupp gjorde klart vårt projekt inför nästa vecka! Skönt det.
Resterande tid av dagen kommer att ägnas åt böckerna (ja vilket roligt liv jag har!) men ikväll så är det årets första julfest. Baseball killarna är det som har anordnat detta så jag har faktiskt införskaffat mig några fula jultröjor nu som ska användas!!!

Jag har några få bilder från gårdagen, men som vanligt så är vårt internet här i rummet så himla långsamt, så jag kan inte lägga in dem! Lack attack som vanligt.....

Ha en resterande bra helg, glöm inte att kommentera så att jag vet att ni lever!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas på bilder trots ett slött internet. Puss från Mamma och ha en kul helg.

2008-12-07 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback