Andra advent

Hade man varit hemma idag så hade man fått tända det andra ljuset i adventsljusstaken men som alla vet så är man inte hemma.... än! Istället ligger jag och degar i sängen fast jag vet att jag har SÅ mycket att göra. Just nu befinner jag mig i ett sånt läge där man egentligen är jätte stressad men helt handlingsförlamad! Får väl göra en uppoffring och ta en dusch och hoppas på att den väcker en lite!

Igår var det ju julfest, hade riktigt skoj! Tog en massa bilder som jag kommer lägga upp senare ikväll! (förhoppningsvis!)
Jag önskar att vi hade något liknande i Sverige. Här firar man högtiderna mycket mer än hemma. Alla klär ut sig och alla går verkligen in för det. Skulle man anhålla en fest där utklädnad är ett måste så är det många som bangar eller tycker att det är en jätte dum idé!!!

Aja, nej nu ska jag till bibblan. Har ni tur så kommer bilderna upp om ca 2 timmar!

PUSS och KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback