Verkligheten har kommit tillbaka!

Precis som rubriken ovan säger, verkligheten har kommit tillbaka! Skolan har börjat och likaså har fotbollen. Det är dessa två grejor som jag skyller på när det gäller uppdateringen av denna fina blogg.

Det är en jädra massa grejor som har hänt sedan jag senast skrev. Vi har hunnit spela två matcher. Första matchen var mot Indiana University (ett av topplagen i USA) och den matchen slutade med förlust 1-0. Bra match från vår sida men vi hade tyvärr inte mycket till offensiv. Andra matchen spelades förra fredagen och den vann vi med 3-1. Jag kan äntligen få kalla mig själv för "Miss Hat-trick!". Ja ni läste rätt, 3 mål från min sida. Man kan inte starta bättre än så.

När vi inte befann oss på fotbollsplanen så hittade vi på massa andra olika saker. Vi har haft lite fest, vi har spelat spel, vi har tittat på film och vi har först och främst umgåtts med varandra! (alla flickor i laget).

Dagen då skolan började igen har kommit och det var denna måndagen. Usch, jag ska va ärlig och säga att jag faktiskt saknade skolan men nu när man är tillbaks igen önskar jag att vi kunde gå tillbaka till de dagar då vi endast hade fotbollen att bekymra oss över.


Annan nyhet är ju att Mamma och Jan kommer hit. Superkul tycker jag, likaså tycker mina lagkamrater. Ska sätta mig ner ikväll och börja planera lite saker att göra under tiden ni är här. Några önskemål/förslag kanske?

Nej, nu blev det ett sånt där kort inlägg igen. Skyller på sömnbrist. En liten tupplur innan träningen borde göra susen!

PUSS OCH KRAM! SAKNAR ER ALLA...


Glasskväll hos skolans "President".


Några av mina favorit tjejer =)


Armand, jag och Pace (fest)


Fotbollstjejer


Kommentarer
Postat av: sussie

Hej gumman!! Häftigt att vara hat tricks brud hihi.. Barnen hälsar till dig! We miss you!!!! Puss o kram

2008-08-27 @ 23:03:01
Postat av: Jan

Nice look med glasögonen, men jag skulle vilja ha en närbild tack. Puss från mamma

2008-08-27 @ 23:49:28
Postat av: Mamma

Du, min lilla docka. Din blogg den självdör. Puaa från mamma

2008-09-01 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback