Rullar på

Nu har man varit här ett tag och det är fortfarande lika skönt, dock är det så himla nervöst inför våra fitness tester. Usch jag vill verkligen klara dem. En sak som är dryg dock är att min ljumske spökar igen. Sträckte till den lite igår när jag sprang, men förhoppningsvis behöver jag inte oroa mig allt för mycket inför onsdagen som kommer!

I övrigt så rullar allt på som vanligt här, värmen tar långsamt livet av en så det är allra säkrast att hålla sig inomhus med AC. Ikväll blir det nog lite grillning med flickorna. En del av flickorna från laget har tagit sig hit nu så "The Ox" blir bara bättre och bättre.

Tatueringen känns snart läkt. Så fort jag får tag på någons kamera lovar jag att ta en bild på den två cm långa tatueringen haha!

Ha en trevlig helg allihop!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför kan du inte använda din egen kamera. Puss från mamma

2008-08-06 @ 09:41:38
Postat av: Palm

hej Sara! hoppas allt är toppen!

Saknade dig på min och magdas inflyttningsfest. Och, du vet min vanliga tur? jag fick en infektion i blodet och har varit strandad på sjukhus med massa slangar in och ur mig. Men nu, med lite antibiotika så är jag redo för min semester. Sitter nu och tittar på Man U - Juventus, och små packar lite. Hoppas du har det bra, och din tatto med, haha. vilken chock! vi hörs! massa pussar och kramar! Magda hälsar!

2008-08-06 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback