Ledigt

Hej allihopa...
Nu har vi haft försäsong i en vecka, känns snarare som 514 dagar än 7. Två gånger om dagen snörar vi på fotbollsskorna och springer ut i hettan. Dock har det inte varit lika varmt som förra årets försäsong (tack för det!).
De nya spelarna är väldigt olika. Några är riktigt duktiga medan andra får mig att undra hur tusan de hamnade här.
Anledningen till att jag inte uppdaterar så mycket är just att det inte händer så mycket, vi äter, tränar, sover och sen vaknar vi, äter, tränar och sover igen haha.

Idag fick vi dock eftermiddagen ledig och även morgondagens morgonpass blev inställt, så underbart för ben och kropp att få vila lite. Hade velat hitta på något ikväll, men tyvärr så är det inte så många alternativ i denna lilla hålan haha...
Bästa vännerna, football killarna, är ju helt uteslutna att hänga med i stort sett, de har en massa regler under deras försäsong... De får inte ha sina bilar, måste vara inne på rummen, får inte ha besök, får inte vara utanför sina egna rum efter 23 på kvällen etc... Så ja, sen är här inte så många fler människor som är i Oxford haha!

Lalla och jag har iaf fått vårt eget rum nu som vi har inrett etc, känns mycket bra. Bara några ytterligare detaljer sen ska det vara klart. Rummen är mycket mindre än förra året, men vi har iaf vårt eget badrum i år, som vi delar med Julie och Eva.

Vad ska jag mer tillägga? Jo, jag såg min första eld-fluga igår. Den var söt (den 163962963 dels sekunden jag såg den!).

Ps: Här är en länk till vår försäsongs video... Jag blev intervjuad för den, dock oförberedd direkt efter träningen, så var snälla och skratta inte för mycket när ni ser den haha...
KLICKA HÄR


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du låter som om du var född i USA. Puss från mamma

2008-08-13 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback