Geisha choklad

Hej igen!

Sitter i biblioteket som vanligt och skriver ett arbete. Ett arbete om kärlek... Inte mitt ämne direkt men jag försöker så gott det går.
I helgen spelade vi två matcher. I lördags spelade vi match mot Indiana State och vann med 3-0. Enligt min coach skulle jag inte spela överhuvudtaget men efter lite tjatande från min lagkamrat Jodi fick vi båda hoppa in de sista 15 min. Satte en boll i nätet under de minuterna så det var ett gott tecken.
I söndags spelade vi mot Notre Dame (ett av de bästa lagen i USA) och vi förlorade med 3-0. Ett bra resultat för oss som kämpade in i det sista och hade faktiskt en del chanser själva att sätta den. Första målet de fick var inget snack om saken, solklart mål. Andra målet skulle inte vara mål enligt mig och många andra.. Deras anfallare glider med dubbarna före mot vår målvakts huvud (som slänger sig för att rädda) och bollen gled i mål. Solklar frispark. Deras sista mål kom på straff, tveksam straff. Så överlag är vi nöjda med helgen som var.

Ser att Jerry har hittat hit, du är så välkommen så!

I övrigt har det inte hänt så mycket mer under veckan som var.

Dagen ser ut enligt följande:

* Hämta ut paket - GJORT! Tack för Geisha chokladen Jan (och mamma antar jag haha)
* Skriva mitt förbaskade arbete
* Träna mina små tjejer (7- 9 åringar) kl 17.00
* Tillbaks till biblioteket för att skriva klart arbetet
* Sängen (förhoppningsvis nåt så när i tid)

Saknar mina flickor Vivi och Sara massor... Är en hel del personer jag saknar men har tänkt mycket på dessa två den senaste tiden! Längtar tills jag ser er igen!

image605

Sara, jag och Vivi. Magaluf 2007

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket. Var och tittade när MFF o Trelleborg möttes det blev 0-0, det är gott när inte Malmö vinner. Bry dig inte om kärleken håll dig till fotbollen.
Hälsningar jerry

2008-04-16 @ 19:03:04
Postat av: vivi

ååh, saknar dig med! Vill inte skriva här vad det är, så jag ringer dig en dag istället. älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback