En evighets evighet

Ja hujeda mig vad upptagen jag har varit. Har det inte varit plugg till prov så har det varit att skriva arbeten... Märks att man börjat komma in på de sista veckorna för denna terminen! Har bara 4 veckor kvar som "freshman" på college. Känns bra faktiskt!

Jag har inte skrivit på så länge så att jag knappt kommer ihåg vad som har hänt men det finns en del grejor!

1. En tripp till det nyöppnade IKEA i Cincinnati, yes kanelgifflar, köttbullar potatismos lingon och brunsås!
2. Fest som alltid
3. Biblioteket ex antal nätter i rad
4. Överrasknings besök från Spring Break killarna vi träffade i Florida!
5. Beer-olympics (GO TEAM SWEDEN)

Fotbollen rullar på också.. spelade match mot Louisville för förra helgen. Spelade lika 1-1, bra resultat men tyckte ändå att vi hade kunnat vinna!
Skolan kämpar jag med, men det går an. Det där med time-management är inte min grej!

Förlåt mamma för min dåliga uppdatering. Jag ska försöka att bli bättre! Mycket i skolan bara..
Tack för att du ringde igår mamma, du vet att jag älskar och längtar efter dig!

Bilder som vanligt ja:

image600
Utgång en måndag med några av hockeykillarna

image601
Springbreak killarna på besök haha
image602
Beer-olympics (notera tre kronor tröjan!)
image603
Beer-olympics igen
image604
Eva och jag utanför nyöppnade IKEA... haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det går bra för dig där över, roligt att läsa din blogg. Jerry P.

2008-04-14 @ 18:54:51
Postat av: ritha

Älskar Dig och längtar efter Did. Puss........

2008-04-20 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback