BBQ & Game

Dags för uppdatering igen. Sitter i ett av våra "soccer-house" och klockan är egentligen alldeles för mycket för att vara uppe nu, men måste vänta på att få skjuts hem. Orkar inte gå och vädret är tyvärr inte det bästa, regn och elände. Vädret pendlar mellan jättevarmt och sol en dag, till kallt och regn en annan. Väldigt irriterande men man njuter av de dagar då det är sol.

Helgen som var var bra. I fredags grillade vi hamburgare och korv och drack givetvis dracks det lite öl också. Därefter begav vi oss till hockeykillarnas fest som var lika rolig. En underbar dag med sol och bra sällskap!

Igår gjordes det ingenting, mina småtjejer som jag tränar varje vecka hade match och givetvis vann vi den med! Har vunnit varenda match nu. Små talanger kan man säga att dem är, eller så har dem bara en grymt bra coach?

Idag lirade vi match mot University of Cincinnati. Vann med 1-0 och vi spelade riktigt bra. UC brukar vara mycket bättre så vi är mer än nöjda måste jag säga.

I övrigt har det inte hänt så mycket. I veckan som kommer ska jag försöka boka om min flygbiljett hem. Kommer antagligen hem den 20-21 maj istället för den 9e. Jag och två andra tjejer sticker till Conneticut och NY direkt efter finals-week för lite festande och semester. Ser verkligen fram emot det så jag hoppas bara att jag kan boka om min biljett, så att jag flyger hem från NY istället! Går det så är det helt ljuvligt, men om inte så ska det bli kul att träffa familj, hunden och de vänner som är hemma.


Några bilder från helgen:

image606
image607
image608
image609
image610
Några i laget efter dagens match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback