You can't say no to me

Jaha, gårdagens match var ju rolig, förlust igen och åter igen var det rättvist.
Vi förlorade med 2-1 över ett lag som var riktigt dåligt och vi var ännu sämre!
När ska vinden blåsa vår väg? Förhoppningsvis imorn...

Idag hade vi träning på förmiddagen. En lugn sådan. Skönt!
Därefter stack jag och Eva och käkade lunch. Vi stack in om några affärer "uptown" och införskaffade lite Miami University saker. Jag köpte en vit hoodtröja, en grå t-shirt och ett par vita basketshorts (= riktigt bekväma!).

Kom alldeles nyss hem från vår football game där våra football-grabbar äntligen tog hem en vinst! Denna gången stannade vi hela matchen och det var en härlig stämning på läktaren!
Ikväll blir det väl antagligen lugnt, match imorgon. Är dock väldigt ledsen att jag missar football festen ikväll. De lär väl festa som aldrig förr och det känns riktigt surt att missa faktiskt! Attans.....

Här är förresten några bilder på mig och Eva och några andra från laget, från förra football matchen!

image461

image462

image463

image464

image465

image466

image467

Kommentarer
Postat av: Tia

heej. aa så kul o se lite bilder från skolan. du borde lägga upp mer. vill se hur d ser ut i ditt rum t.ex o utanför skolan o så.. =)

2007-09-30 @ 15:12:17
Postat av: pappa

Hej Sara!! Grattis i efterskott!! Annars går det sin gilla gång. Nu har hösten kommit. Vi ses till jul.Kramar från Pappa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback