Vinst!

Spelade vår första tävlingsmatch igår. Vi kunde inte inleda vår säsong bättre än det vi presterade igår.
Vi vann med 5-1 över Morehead State. Jag gjorde två mål och två assist! Bra utdelning det där faktiskt.
Så himla skönt att få sätta dit den igen! Satte 1-0 målet (som var halvleksresultatet) och 4-1 målet.
Vi hade en underbar publik som hejade på oss. Några av killarna som hejade på oss under hela match var målade i röd färg med vita bokstäver där det stod: GO MIAMI (varje kille hade en bokstav var).

Idag blir det vila. Vi har match imorgon igen. Denna matchen ska tydligen vara betydligt tuffare eftersom motståndet sägs vara bättre.
I övrigt händer det nog inte så mycket mer idag faktiskt. Vila och bara hänga med lite folk!
Hoppas ni alla har en bra helg, och glöm inte att kommentera så att jag vet att ni följer min blogg!
Kramar!

image398


Jag och Eva efter gårdagens match! Nr 14 och nr 4.

(Till Jojo som undrade om jag själv valde nummer så är svaret nej, jag fick detta. Lite konstigt känns det, för jag har alltid förknippat nummer 14 med dig! Hihi)


Kommentarer
Postat av: Leif

Hej vännen! Det ser ut som om du är på hugget,hoppas det går lika bra i fortsättningen.
kram Leif

2007-09-01 @ 22:21:04
Postat av: Jojo

Bär nummert väl, hehe! Nr. 14 är upptaget här så jag gick tillbaka till mitt gamla Kirseberg nummer, 7!
Ha det gött, hälsa Eva.

2007-09-02 @ 00:52:37
Postat av: Mamma

Tummen upp!Allt börjar bli bra, eller hur?
Puss Mamma

Postat av: David

Thierry Henry

2007-09-03 @ 12:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback