Quizz, exams and a litte bit of acting

Skolan rullar på i full fart, Det är redan torsdagkväll här (kl är 19.45 här just nu).
Jag har hunnit med att göra ett prov denna veckan samt två quizzes och även fått agera lite (ja, spela teater).
Jag pratade med min syokonsulent här på skolanför några dagar sedan angående min geografi-klass som jag ville hoppa av.
Hon la till en annan klass, vilket innebar att jag äntligen kan "droppa" geografin. Min geografi-lärare pratade fruktansvärt snabbt och han pratade heller inte engelska. Engelska är vad alla andra sa att det var, men för mig var det ett språk från en annan värld. Varje geografilektion satt jag som ett frågetecken (vilket jag ofta gör i och för sig). Det förvånar mig faktiskt inte om jag har smeknamnet "Frågetecknet" i den klassen. Så fort vår lärare frågade klassen om vi förstod, så sa alla "JA" - för att därefter titta på mig.... och ja, givetvis så förstod ju inte jag..... Men nog om den klassen, den är borta och jag är nöjd!

Satt och skummade igenom vår hemsida för nån dag sen och såg till min stora förtjusning att våra bilder var uppe...
När jag klickade på min profil var jag mindre glad. Bilden på mig var jag inte riktigt nöjd med. Jag tror att folket som tittar på min bild blir nog smått förvånade. Vaddå svensk? Hon är inte svensk.. hon är kines!!!!!!!!!
Kolla på ögonen mina... Ja inte ser man att dem är blå inte! Har jag några ögon överhuvudtaget haha..... USCH!


image460


Nu har jag inte tid att skriva mer, för en gångs skull ska jag inte göra några läxor. Jag och Eva ska förhoppningsvis hitta på något trevligt ikväll. Dock blir det lugnt eftersom vi har match imorn och på söndag! Önska oss lycka till!
Uppdaterar så fort jag har tid, och glöm inte att kommentera! Det gör mig så glad!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ser inte alls ut som en kines. Skönt att slippa geografin. Har Du fått ta någon annan kurs istället?
Puss från Mamma

2007-09-28 @ 11:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback