Party like a rockstar

Det här med att uppdatera är svårt. Att hitta tiden och orken i varje fall.

Som ni säkert förstår har vi hunnit med en del festande under tiden jag varit här. Mycket "hemmafester", har bara varit ute 2 ggr.

Helgen som gick var händelserik. Vi åkte till Michigan i torsdags och mötte University Of Michigan på fredagskvällen. Vi förlorade med 4-0 och vi var faktiskt inte ens i närheten av att göra ett mål. Tråkigt på ett sätt, men samtidigt så gör det inte så mycket då Michigan tydligen är ett Topp-10 lag i USA.
Vi kom hem på lördagen och den dagen gick väl mest åt till sömn och upphämtning, för igår söndag var det match igen mot Xavier i Cincinatti. Den matchen vann vi med 1-0. Matchen spelades på konstgräs i närmare 35 graders värme.. Under dem förhållanderna kvittar det hur mycket vatten du har druckit, du blir trött och yr i vilket fall som helst..
På kvällen stack jag och Eva hem till Paul (från vårt football-team). Pluggandet var syftet och så blev det verkligen. Paul skrev Evas arbete och jag satte mig i en stol och pluggande till mitt kommunikationstest jag hade idag (ps. det gick väl helt okej.) Eva stack väl hem runt 2 tiden, men jag satt kvar i samma stol till klockan 5 på morgonen.
Det var jätteroligt att gå till min engelsklektion klockan 8 där jag skulle hålla en presentation kan jag meddela.
NEJ!!!!

Eftersom jag är så dålig på att uppdatera får ni några bilder från lite olika fester!

124548-455
Jag och Sara Howland

124548-454
Ser ni vad vi föreställer? Javisst, frågetecken såklart haha
Jag, Howland och Danielle Hays


124548-453
De internationella i laget, Krista vår kanadensiska målvakt, Eva och jag!
(om ni undrar vad jag håller så är det Evas nyinköpta hårspray!)


124548-452
Jag och Matt
(Cincinnati Bengals (football) hade spelat match och vunnit, därav våra fina utstyrslar!)


124548-451
Brent och jag dummar oss

image458

Eva blev asshole när vi spelade =) (ett kortspel)

image459

På hockeyfest med några i laget



(PS: Eva äter TWIX varje dag, gärna två!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback