What's love got to do with it?

Sitter i bibblan just nu... Har just avslutat ett av mina hundra arbeten som jag har denna veckan och nasta!
Tankte inte skriva sa mycket da har sitter massor av nyfikna elever runt om mig.
En student kom nyss och lade en lapp vid min dator nar jag sprang pa toa..
Pa lappen stod dar "Hi Sweden, I have one question for you.... What's love got to do with it?"
Haha, tankte jag och slangde lappen i papperskorgen bredvid mig.

I allafall... Har kommer lite bilder pa mig fran nagra matcher denna sasongen... Jag vet att jag ar sen med att ladda upp dem... men som jag alltid skriver: battre sent an aldrig!


image495
image496
image497
image498image499image501image502image503

Kommentarer
Postat av: palm

ja, vilket är en himla tur för dig! är matcherna slut för denna säsongen eller?

Postat av: Anonym

haha va menade han me den lappen? o gu vilken sexig ramling på ena fotot. haahah

2007-12-08 @ 23:29:39
Postat av: Sara

Haha jag har ingen aning om varför han skrev så! Och vem e du som skriver denna kommentar.. jag gissar på Tia, men man vet ju aldrig!

2007-12-09 @ 18:27:13
URL: http://harahundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback