Twinkle my toes / Post-it car!

Hej där ute, här kommer en uppdatering!

Just nu befinner jag mig i Chicago. Vad jag gör här? Jo, det e såhär att det har varit Thanksgiving break och kalkonmiddag. Jag har fått uppleva min andra amerikanska holiday, men min första Thanksgiving. Det var mycket mat och desserter och en hel del att dricka. Vi åkte in till downtown Chicago en dag för lite shopping, men vi kunde valt en bättre dag faktiskt, det ösregnade och blåste en del! Köpte nästan ingenting där men det var kul att åka in till staden. En dag/natt åke vi till en utomhus köpcentrum för lite rea-shopping, det var "midnatts-rea" och startade redan klockan 12 på natten. Vi var där en timme tidigt för att hitta parkering, vilket vi hittade... puh!!..
När affärerna väl öppnaded var det helt galet... Folk strömmade in och det var på tok för trångt ibland..
Jag hittade dock en massa fynd, speciellt på Guess och Calvin Klein, så jag är nöjd! Super nöjd!
Idag är det dags att åka hem till Oxford, skönt på ett sätt men tråkigt på ett annat.
Jag är mer än redo till att avsluta våra två veckor vi har kvar i skolan! Ska bli underbart att komma hem till Sverige igen!


Jag kom nyss på att jag inte visat er vårat hyss som vi gjorde på Allison Berkeys (i vårt lag) bil.
Eva och jag smög ut mitt i natten, i min väska fann man 8 paket post-it, och i varje paket fanns det 200 post-its.
Resultatet var sjukt bra med tanke på hur himla kallt det var....

image489

Jag har vad vi behöver för att utföra hysset!

image490

Resultatet lite senare...

image491

Resultatet + min väska haha

image492

Eva och jag med vårat mästerverk!

image493

Haha....

image494

Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Majk

Haha ni är ju inte riktigt kloka. Men det visste jag ju redan =)

2007-11-26 @ 01:57:04
Postat av: Mamma

Var detta snällt?---Nej, men sjukt roligt!
Puss och kram---- jag räknar dagarn tills du skall komma hem. Längtar, längtar-------
Mamma

2007-11-26 @ 10:48:28
Postat av: Pernilla

Söta lilla Sara, vilket hyss! Jag längtar verkligen efter dig! Det ska bli så kul att träffa dig snart. Förlåt att jag inte skrivit till dig i höst, men jag har tänkt mycket på dig....Kramar från mig.

2007-11-27 @ 21:30:46
Postat av: vivi

haha, får man fråga ur lång tid detta tog?

2007-11-29 @ 13:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback